Teen Wolf 1. sezon 8. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @mumüfleyenejderya (Misafir)

    insanlar dolunayda kurt adama,alfa insana dönüşüyo (bence derek'in babası)

  2. oha daha önce izlemiştim ama lydia'nın scott'la öpüştüğünü hatırlamıyorum

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sudeuuyfyfhg (Misafir)

    olommmm fjhfjhfjhgjh güzel la buuu hjgjtj

  4. @Yasemin (Misafir)

    Derek aşkım

  5. @esraabak;

    kızımız cok hızlı ya hemen baska bırını buldu güvenılmez bır profılı var bakalım ne olacak :)

  6. @ygmrdzn;

    derek askw .ss

  7. @kobeyoce;

    ben bu scotta dalarım abi

  8. @available12;

    derek biz sana ne derek sdsdsds

  9. @aleynaazz;

    Bilmem kaçıncı kez başlayışım. Scoot tam bir mal. Allisondanda nefret ediyorum. Derek,Stiles favorim :D

  10. @klausgalpben;

    Ya sınavdaki yazıları kim çevirebilir?
    Ayrıca Derek nasıl geri döndü?Biri söylesin!

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @NavyWolfian_TW;

    İlk başlarda Peter'den korkuyodum ben asdfdhgjs

  12. @humeyramine;

    scott'un çenesindeki yamukluk simetri takıntımı allak bullak ediyor asdfghj

  13. @feyzikk;

    scott ve lydia
    ben iptal
    ben wefad
    ben şok

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @lovato;

    Yaşasın Derek!!!fgshsgvfhg

  15. scott ve lydia siz hayırdır

  16. @yagmur_22;

    ooo derek sonunda :)

  17. @busra99;

    jackson çok gıcık bence

  18. @thealphaa;

    Jackson çok seksi değil mi ya bi tek ben mi böyle düşünüyorum?

  19. @eliz;

    Herşeyı anladımda şu 'hacı' ne be?? yabancı bir dizide hacı denmesi tuhaf komik.

  20. @idil_ceyda;

    herşeyi anladım da Scott Lydia 'yı öptü yaa onu anlayamadım

  21. @phucknlady;

    Bence çeviriyle ilgili genel olarak problem yok, aksine "hacı, eyvallah" terimleri doğal geliyor. Ama bu ikinci kez oluyor, "amk" ne? Dilimizde böyle bir sözcük yok. Açılımı yazılsa daha iyi olurdu sanki. Teşekkürler yine de.

  22. @hayatasdasfas;

    Kardeşim çeviriden memnun değilseniz gidin başka sitede izleyin

  23. @iirempolat;

    Scott niye Lydia'yla öpüşüyorsun. Amına korum.

  24. @helenharlee;

    Alison'un annesi kadar sinir bi kadın görmedim -.-

  25. @helenharlee;

    Çeviri biraz kötü de bence şikayetçi olmayalım. Ben bi sitede ''Okey '' i ''Bilmukabele '' diye çevireni gördüm ya !

  26. @edastonem;

    Dolunay Scott'u çok seksi biri yapmadı mı yoksa sadece bana mı öyle geliyoo ?

  27. @LoveOfOpera;

    içimden bir ses Derek'in ölümden dönmesine sebep olan şeyin aynı zamanda bir kurtadam oluşu diyo

  28. @dieformendler;

    Afedersiniz ama çeviri ber-bat. Thanks'i eyvallah, dude'u hacı olarak çeviren birini görmedim -.-

  29. @serpil588;

    Allisonda bulmuş gül gibi kurt erkek arkadaşını ayrılııyo :D

  30. @PSawyer;

    Güzel bölümdü.Derek'in dönüşünü sevindim :)

  31. lydia da işi bok etti

  32. alfanın yüzünü çok merak ediyorum

  33. @nicewarmbed;

    jackson senin de bir vampir olasın var ama neyse.

  34. @falanfelangirl;

    scott ya... :(

Teen Wolf 1. sezon 8. bölüm izle,Teen Wolf 1. sezon 8. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×