Dexter 2. sezon 5. bölüm izle

Daha sonra izle
Dexter 2. sezon 5. bölüm The Dark Defender
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @Forever (Misafir)

    Lilayı niye sevmiyorsunuz lan. Zeki, güzel ve en önemlisi Dexterı yaptiklarindan dolayı yargılamayacak birisi.Ama dizideki varlığının cok uzun ömürlü olacagini dusunmuyorum :( Bu arada Dexter şu anda ne bok yiyeceksin hiç bilmiyorum ajahshsgs

  2. @gereksiz (Misafir)

    internetiniz yavaş değilse ve lila olmasa tek solukta bitirilcek dizi

  3. @gereksiz (Misafir)

    yaaaa of şu lila mıdır nedir uyuz oluyorum ona ya offf aksanı tipi karakteri her şeyi uyuz umarım yakın zamanda ölür ama öyle olcak gibi gözükmüyo

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @watereda;

    sıçtın dexter sıva bakalım

  5. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @relaxbaby;


    Tüm gece hatunun kucağında uyuyup bir şey yapmadığına inanamıyorum

  6. @La' Jaune;

    Dexter bu sefer ne halt yapacaksın inan tahmin dahi edemiyorum.

  7. @Cansin;

    Rita'nın evindeki o hayvan neydi be öyle -.- ıyk

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @daryl1905;

    sonu fenaydı

  9. @handereli;

    oh shit!!!

Dexter 2. sezon 5. bölüm izle,Dexter 2. sezon 5. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×