Breaking Bad 2. Sezon 11. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST

Breaking Bad 2. sezon 11. bölüm izle

Daha sonra izle
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @HEİSENBERG (Misafir)

    Holy shit! Ne bölümdü be, Skyler sen de bi doğuraydın da kurtulaydık!

  2. @Angryman (Misafir)

    Bu skyler tam orospu

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mert (Misafir)

    İlk sahne çok acaipti aga beni fena etkiledi adam öldürmeye cocuk yollayan serefsizlere mi yanayım yoksa ateş eden çocuk oldugu icin silahini kullanmayip kcmaya calisan comboya mı

  4. @tuceync;

    Bu walt da bahtsız bedeviyi geçti :D

  5. @Walter bishop (Misafir)

    Jss yine komedi hahhahaha

  6. @kimyager (Misafir)

    şu başlarken ki reklam müziği bi harıka ya :D

  7. @killa (Misafir)

    Skyler kadar kaltak bir kadın yok işte iyi gün kötü gün mevzusu bu

  8. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @dracarys1;

    jessenin yüzünden kız yine başladı a.k bırakmış kızcağız.

  9. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @devali (Misafir)

    Artık dağıtım adamın elinde, jesse ye ihtiyaç yok adam zaten hep sorun çıkarıyor, Walter ın biraz aklı olsa jesse yi ekerdi paraya para demezdi.

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @didemxx;


    sen o kadar bölüm doğurma doğurma bebek içinde şişsin 8 yaşına bassın gel bu bölüm doğur yaw bi git skyler yaw

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @willbeforced;


    Çocuğun Combo'yu öldürmesi garip geldi :/

  12. @nzll92;

    skyler şimdi 1 sene tribe girer :) doğum günü sahnesindeki şarkı söylemesi de iğrençti adamı yicek gibi :/

  13. @juunipeer;

    jessenin tv koltukları bana chandler ve joenun tv koltuklarını hatırlattı ^^

  14. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @chesecakeme;

    jesse herşeyi çok sevdiği için yapıyor bence

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Slatroner;


    Gusül şart!

  16. @Dizicix80;

    Kürekle kafasını patlatasım geldi skylerın.

  17. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @HZ.FURKAN;

    Walter'ın yerinde olsam yoluma devam ederdim.1 milyon lan boru mu başlarım bebeğe zaten doğurunca hep görürsün ama paranın acelesi var para daha önemli.

  18. @zromples;

    Efsane bölümdü skylerr senin zamanlamana ben :D

  19. @esndkr;

    Kotu zamanlama

  20. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @busrasaca;


    Skylerı Ted alıp hastaneye götürsün Waltta işini halledip yanına gitsin işte bu kadar basit aklın yolu bir :D

  21. @sertberfin7;

    Marilyn Monroe bunu görse, bileklerini dikine keserdi Skyler..

  22. @Prisooon;

    jesse nin kafa türk hava yolları

  23. @Whoteist;

    seçim zamanı WW :D

  24. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @peraspera;

    Jesse bütün işleri bok ediyor ergen kafasında hala, Skyler'ın da tam bu anda doğurması lazımdı zaten ak

  25. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Smous;

    15.42 deki gözlüklü zenci revolutiondaki piç değil mi :)

  26. @alitastasali;

    karizmaya geeel, gus baba :)

  27. @MetinBy;

    Lan Velede bak sen

  28. @MetinBy;

    Lanet olsun zenci adam çok iyi soğuk kanlı lan o.O

  29. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @melonfucker;

    hatun jesse yi dibe cekmese bari

  30. @queres;

    Jesse uçuşa geçti hahah :D
    Skyler yeter :@ :@

  31. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @brk7;

    skyler karısı 2 sezondur doğuramadı bula bula bu anı buldu.karının her olayı ofsayt

  32. @friendssever;

    revolution :))

  33. @TheLuxas;

    23.39 da kustum

  34. @Albay;

    o keş yanlış söyledi, asıl kevaşe skyler

  35. @FeanoR;

    çok alakasız ama Ted telefonda "Dean" diyince gözümün önünde Dean Winchester canlandı :D

  36. @asleys;

    skyler yavrum sen napıyon

  37. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @diziciyim;

    skyler naptı mk o haliyle orada yiyişicekler sandım

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @kb14;

    skyler ve ted orgazm oldular doğum günü sahnesinde

  39. @batustn;

    Daha da bi seviyorum sanki :)

  40. @Islakkelebek;

    Skylerr böyle yapıp da walt a kızma sonra.

  41. @musaaydogan;

    Bu skyler ne ayak la

  42. @rabiss19;

    Tom Neville :)

  43. @kovac;

    skyler'a nefret içerikli bi yorumu beğenmedim olarak işaretleyenlere hain gözüyle baktığım doğrudur

  44. @devrimsahte;

    bu skyleraa kıl olmaya başladım -_-

  45. @sumy;

    baştaki numara ilk avealardan :D

  46. @latasever;

    İlk 4 dakikası neydi lan öyle oha :D

  47. @mv1907;

    skyler gerçekten dehşet bilmiş bilmiş konuşuyor.Ya çak ağzına küreği

  48. @canberkberen;

    Walter White'a birisi nasıl boy abdesti alınacağını öğretmeli :d

  49. @errayn;

    şu skyler'dan nefret eden tek ben miyim?

  50. @MilkyWay;

    bu olaydan sonra walt ın ne yapacağını merak ediyorum

  51. @wolf;

    bi insanda şans olcak abii :))

  52. @Korhan;

    abi birşey bu kadar mı üst üste gelir şansa bak lan :D

  53. @sevmedim;

    Geldi mi her şey üst üste gelir.

Breaking Bad 2. sezon 11. bölüm izle,Breaking Bad 2. sezon 11. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×